1. Nasıl sipariş verebilirim?
Beğendiğiniz ürünü (örneğin, Kafa Üstü Bluetooth Kulaklık) sepetinize ekleyin. Sepetinizden “Alışverişi Tamamla” butonuna tıklayarak teslimat ve ödeme bilgilerinizi girip siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
2. Oluşturduğum siparişe ürün ekleyebilir miyim?
Siparişiniz “Hazırlanıyor” aşamasına geçmeden önce [email protected] adresine ulaşarak ürün ekleme talebinde bulunabilirsiniz. Ancak sipariş kargoya verildiyse yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.
3. Sipariş adresimi nasıl değiştirebilirim?
Siparişiniz kargoya verilmeden önce [email protected] adresine ulaşarak adres değişikliği talebinde bulunabilirsiniz.
4. Siparişlerimi nereden takip edebilirim?
Sipariş takibini hepu.com.tr üzerinden “Siparişlerim” menüsünden yapabilirsiniz.
5. Ödeme yöntemleri nelerdir?
Alışverişlerinizi kredi kartı, havale veya kapıda ödeme seçenekleriyle yapabilirsiniz. Kredi kartı ile tek çekim veya taksitli ödeme seçenekleri mevcuttur.
6. Kapıda ödeme seçeneği güvenli midir?
Evet, kapıda ödeme seçeneği güvenlidir. Ürün teslimatı sırasında Sürat Kargo görevlisine nakit olarak ödeme yapabilirsiniz. Ancak kapıda ödeme hizmet bedeli tarafınızdan karşılanır.