Sıkça Sorulan Sorular

Gönderi ve Teslimat

Kargomun durumu hakkında nasıl bilgi alırım?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, size kargo takip numarasını içeren bir bilgilendirme e-postası gönderiyoruz. Ayrıca, hepu.com.tr üzerinden üye girişi yaparak "Sipariş Takip" sayfasından kargonuzun durumunu anlık olarak kontrol edebilirsiniz.

Ürünlerim ne kadar sürede kargoya verilir?

HEPU’dan sipariş ettiğiniz Müzik Kutusu, Powerbank, Araç Tutucu, Tripod, Kafa Üstü Bluetooth Kulaklık, PlayStation Aksesuarları, Sinema Sistemi veya Bluetooth Kulaklık gibi ürünler, ödeme onaylandıktan sonra 1-3 iş günü içinde kargoya teslim edilir. Resmi tatiller veya yoğun kampanya dönemlerinde bu süre biraz uzayabilir, anlayışınız için teşekkür ederiz!

Kargom hangi firma ile gönderiliyor?

Tüm siparişleriniz Sürat Kargo ile gönderilmektedir. Güvenilir ve hızlı teslimat için Sürat Kargo ile çalışıyoruz.

Kargom bana kaç günde ulaşır?

Kargoya verilen siparişleriniz, bulunduğunuz bölgeye bağlı olarak 2-5 iş günü içinde adresinize ulaşır. Teslimat süresi şehirden şehre değişiklik gösterebilir.

Kargo için ekstra bir ücret öder miyim?

hepu.com.tr üzerinden yaptığınız alışverişlerde 1000 TL altındaki siparişler için 90 TL kargo ücreti alınır. 1000 TL ve üzeri siparişlerde ise kargo tamamen ücretsizdir!

İade ve Değişim

İade ettiğimde kargo ücreti öder miyim?

İade işlemlerinde kargo ücreti ödemezsiniz! Ürünlerinizi Sürat Kargo ile 1045874532 gönderi kodunu kullanarak karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ancak, başka bir kargo firması kullanırsanız kargo ücreti tarafınıza yansıtılabilir ve bu gönderiler kabul edilmeyebilir.

Ürünlerimi nasıl iade ederim?

İade etmek istediğiniz ürünleri, kullanılmamış, orijinal ambalajında ve tüm aksesuarlarıyla birlikte Sürat Kargo’ya teslim edin. Gönderi kodumuz 1045874532’dir, bu kodu kullanarak karşı ödemeli gönderim yapabilirsiniz. Ürün Wega Mobil’e ulaştığında, 0532 662 64 27 numaralı telefondan bizi arayarak kargo takip numaranızı paylaşabilirsiniz.

İade hakkım ne kadar süre geçerli?

HEPU’dan aldığınız ürünleri, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz. Eğer üründe üretim kaynaklı bir kusur varsa, inceleme süremiz 180 gündür. İade için ürünlerin kullanılmamış, orijinal ambalajında ve tüm aksesuarlarıyla birlikte olması gerektiğini unutmayın.

Ödeme ve Güvenlik

Alışveriş yaparken kredi kartı bilgilerim güvende mi?

Kesinlikle! hepu.com.tr en gelişmiş güvenlik teknolojileriyle korunmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz asla saklanmaz ve üçüncü taraflarla paylaşılmaz. Ayrıca, 3D-Secure seçeneğiyle cep telefonunuza gelen şifreyle güvenli ödeme yapabilirsiniz.

Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?

HEPU’da kredi kartı, banka kartı, havale/EFT ve kapıda ödeme seçenekleriyle alışveriş yapabilirsiniz. Kapıda ödeme seçeneğinde ek ücret olup olmadığını sepet sayfanızda görebilirsiniz.

Kredi kartı bilgilerim sistemde tutuluyor mu?

Hayır, kredi kartı bilgileriniz kesinlikle saklanmaz. Her alışverişinizde kart bilgilerinizi yeniden girmeniz gerekir, böylece bilgileriniz tamamen güvende kalır.

Hangi kartlarla taksit yapabilirim?

Bonus, World, Axess, CardFinans, Maximum ve Paraf kartlarıyla peşin fiyatına 5 taksite kadar ödeme yapabilirsiniz. Diğer kredi kartlarıyla ise tek çekim ödeme seçeneği mevcuttur.

Ürün ve Kalite Politikamız

HEPU ürünleri nasıl üretiliyor?

HEPU olarak, Müzik Kutusu, Powerbank, Araç Tutucu, Tripod, Kafa Üstü Bluetooth Kulaklık, PlayStation Aksesuarları, Sinema Sistemi ve Bluetooth Kulaklık gibi ürünlerimizin kalitesine büyük önem veriyoruz. Tüm ürünlerimiz, en yüksek standartlarda, güvenilir iş ortaklarımızla birlikte üretilmektedir. Kullanıcı deneyimini ön planda tutarak dayanıklı ve yenilikçi ürünler sunmayı hedefliyoruz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.